maandag 16 maart 2015

Ik-mis-mijn-Blendabilities-niet-meer-avond!

Ja ik kan er echt niks aan doen...nog een kaart met dat leuke DSP!

Dit kaartje heb ik een paar weken geleden gemaakt, toen iedereen aan het blenden was met onze fijne Blendabilities! Zoals je misschien al hebt gehoord zijn deze markers niet langer te bestellen en heeft Stampin'Up! de hele lijn uit het assortiment gehaald. De kwaliteiten waren niet volgens Stampin'Up! normen en als er iets is waar Stampin'Up! voor staat is het wel de kwaliteit van de producten.




-Ben ik blij dat de markers niet meer te bestellen zijn? Nee. 
Ik en vele met mij vinden het ontzettend jammer want ook deze markers sloten mooi aan bij alle ander Stampin'Up! producten.

-Ga ik mijn markers verkopen of zelfs weggooien? Nee.
Ik kleur en werk er nog steeds mee en zal dit blijven doen.....sterker nog ik heb deze week een ontzettende creatieve middag beleefd wat zonder deze markers echt niet was gelukt!
**Over de uitkomsten van de creatieve middag kan ik helaas nog niks zeggen of laten zien....maar de foto's zijn gemaakt ;)  **

-Kan ik nu helemaal niks meer inkleuren? Natuurlijk niet!
Er zijn nog voldoende andere technieken om je stempelafdrukken in te kleuren.
Zo zijn er de #Aqua Painters, de #Blenderpens en de vertrouwde #Stampin' Write Markers in alle Stampin'Up! kleuren.


Om de mogelijke  Blenda-pijn wat te verzachten, of je hebt gewoon zin in een gezellige avond creatief samen zijn organiseer ik op:
                    Ik-mis-mijn-Blendabilities-niet-meer-avond!
Woensdag 1 april  19:30 - 21:00 
Donderdag 2 april   19:30 - 21:00  
Vrijdag 3 april   19:30 - 21:00 

Wat kan je tijdens deze speciale avonden verwachten? 
Ik laat je verschillende technieken zien die je kan toepassen ipv van Blendabilities en elke avond staat er een ander project in de schijnwerpers!
Heb je stempels waar je graag mee werkt, neem ze gerust mee.
Kosten van deze avond: 12,50
Inclusief koffie/thee met wat lekkers erbij en een inkleur cadeautje van mij...als pleister op de Blenda-wond!

Kom je ook en schuif je gezellig aan?
Aanmelden kan via: stampinpapercards@gmail.com  of 
via facebook  woensdag 1 april: www.facebook.com/events/394238907425790/
                     donderdag 2 april: www.facebook.com/events/899763613421368/
                           vrijdag 3 april: www.facebook.com/events/1396606730655410/



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten