maandag 19 oktober 2015

Dag 1 van Inkt kleuren ABC...A is van Always Artichoke!


Een mooie maandagmorgen, wat leuk dat je op mijn blog kijkt!
Het is vandaag de eerste dag van mijn kleuren uitdaging en ik heb er ontzettend veel zin in.

Zoals je hebt gelezen is het vandaag de beurt aan de letter A en ik heb gekozen voor de kleur Always Artichoke.
Deze kleur is onderdeel van de Regals kleuren serie waar wat donkere meer aardetinten in zitten.
Het is een kleur die tussen een mossige groen en een warme grijs in zit en maakt een hele mooie combinatie met onze twee nieuwe kleuren Mint Macaron en Tip Top Taupe.



De kaart heb ik simpel gehouden, niet teveel poespas...maar met een leuk detail!


De basis is gemaakt van Whisper White daarop heb ik de achtergrondstempel A World of Thanks gestempeld. Met een sponsje maak je de zijkanten van de kaart wat minder scherp en ook twee hoeken heb ik iets omgevouwen. 


Het leuke detail is de strook over de tekst heen.
Hiervoor heb ik twee stroken van 3/4" gesneden en met de Hearts Border punch uit één van de stroken een randje hartjes geponst.
Vervolgens het tweede (en dichte strookje) onder het hartjes geplakt en daarna op één na alle hartjes weer terug geplakt. 
Door een klein nietje aan beide kanten van het strookje zet je deze vast over de tekst.
Met dimensionals plak je alles op je basis kaart.


Met een beetje Cristal Effects heb ik de twee hartjes boven 'bedankt' een mooie glans laag gegeven.
Nog even de kaart laten drogen....

Een fijne maandag!
Groetjes Ilse Roos








Geen opmerkingen:

Een reactie posten