zondag 25 oktober 2015

Dag 4 van Inktkleuren ABC....de D van Delightful Dijon!

De dagen en de kleuren vliegen voorbij en wat leuk dat je vandaag een kijkje neemt op mijn blog!
Een simpele kaart, niks geen poespas vandaag...nou ja wel een poes, Suus.
Suus komt tijdens het stempelen vaak gezellig bij me zitten...en natuurlijk op de meest handige momenten en plaatsen ;)  vandaag tijdens het fotograferen van de kaart!


Zoals ik al zei, geen gekke dingen vandaag maar een simpele kaart met de tekst You made my day met een paar bloemetjes en stukje Baker's Twine.

Voor de basis van de kaart heb ik gekozen voor een stuk cardstock Delightful Dijon van 10"x 5" en   maak daar een 5"x 5" kaart van met een extra score lijn op 4" op de voorkant van de kaart.
Deze extra score lijn vouw ik goed om en plak deze strip vast waardoor er nu een smallere kaart ontstaat.


Pons de hoekjes rond en ook van het bijpassende stuk DSP zodat je deze met een iets kleinere maat op de basiskaart kan plakken.
Stempel de tekst op een stukje Whisper White en pons er met de 1/2" cirkel pons twee hapjes uit.
Draai drie keer met het Baker's Twine om de kaart, knoop het vast en sluit af met een strikje. Stempel nu de bloemetjes in zowel Delightful Dijon en Memento Black, pons deze uit en plak ze met lijm of met een dimensional op je kaart voor extra diepte effect.
Even twijfelde ik of er nog iets van bling op moest...maar voor vandaag niet.

Een simpele maar zeker niet minder leuke kaart door de afwijkende manier van de opening!

Een mooie zondag vandaag!
Groetjes Ilse Roos 



">

Geen opmerkingen:

Een reactie posten