woensdag 28 oktober 2015

Vervolg KreaDoe!

Het was natuurlijk wel erg vroeg dat mijn wekker ging, 05:00 (ik-draai-me-nog-even-lekker-om-zo-vroeg)
Maar voor vandaag was dat toch niet zo heel erg ;)
Even een laatste check of ik alle Make&Take had ingepakt en hup naar de trein...op naar Utrecht!

 Kopje koffie voor onderweg!


Na het inrichten van de Make&Take tafels en gekeken wat we allemaal gingen maken was het tijd om aan de slag te gaan.
Al snel schoven mensen aan en was het binnen een mum van tijd gezellig bij de Stampin'Up! stand.

Oke, ik moet eerlijk bekennen dat ik liever de foto's maak....maar op zo'n gezellige dag als vandaag horen er toch wel foto's bij ;)

Wat ik niet vanaf het begin in de gaten had was dat er al een tijdje foto's van ons werden gemaakt door een fotograaf...van de Telegraaf...dus misschien halen we met stempelen morgen de krant wel...dat zou toch leuk zijn!


Thijs Rooimans bedankt voor de gezelligheid, jammer dat je weer naar je volgende afspraak moest en niet kon blijven voor een Make&Take....

Maar toch wel heel leuk dat we zijn collega Michiel van Renselaar wel hebben kunnen strikken...trots met zijn eerste Stampin'Up! creatie. Ook al heb je nog nooit gestempeld, met de Stampin 'Up! kan iedereen creatief zijn!






Er kwamen echt heel veel gezellige mensen bij ons kijken...soms hebben ze een half uur gewacht om de Make&Take te maken...en hopte ze daarna van de ene tafel naar de andere tafel want hoe leuk kan het zijn: Heerlijk aan de gang met Stampin'Up! en ook nog eens super leuke ideeën voor de komende
feestdagen!

En zoals altijd, komt er ook aan alle leuke dingen een einde...
De dag is echt voorbij gevlogen, het was ook ontzettend druk op de beurs.

Dus als je de komende dagen naar de KreaDoe gaat, kom gezellig aanschuiven en stempel er op los!


Het was een super gezellige dag, ik ben moe maar voldaan!
Groetjes Ilse Roos








Geen opmerkingen:

Een reactie posten