maandag 16 november 2015

20% korting op verschillende stempelsets....nou dat noem ik nog eens een leuke stempelactie!


Vanaf vandaag zijn er een aantal stempelsets geselecteerd die je met 20% korting nu kan kopen!
Hoe leuk is dat.....

Nou dat is super leuk want heb je je verlanglijstje bij de hand, dit is je kans om extra voordelig je stempelsets te bestellen en je collectie compleet te maken!
Denk ook eens aan de komende feestdagen, want wat is er nou leuker om je vriendin, nicht, moeder....... te verrassen met haar favoriete stempelset....de mooiste cadeau's voor in de schoen of onder de boom!

Hoe bestel je?
*Via mijn online shop waar je het hele overzicht ziet welke stempels je met 20% korting koopt.
*Via mail: stampinpapercards@gmail.com geef je de bestelnummers door en neem ik contact met je op over waar ik je bestelling naar toe kan sturen of dat je deze bij mij komt ophalen.
* Natuurlijk kan je ook telefonisch je bestelling doorgeven  06 15461147


Voor iedereen die vandaag zijn bestelling doorgeeft...zit er een leuke set Designer Paper Series bij!


Een mooie maandag....beter kan de week toch niet beginnen ;)
Groetjes Ilse 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten