dinsdag 5 januari 2016

JA! .....het is zover! De nieuwe catalogus is uit met de Sale-A-Bration flyer!

Meestal zien mensen op tegen januari, de gezellige kerstdagen zijn voorbij, geen oliebollen meer, grote kale plek op de plaats van de kerstboom in de huiskamer.....maar daar heb ik nou helemaal geen last van, bij mij is het namelijk FEEST!


De nieuwe catalogus is uit!
Allemaal mooie en nieuwe producten, fijne voorjaarskleuren....en vanaf vandaag kies je bij bestelling van €60,- ook nog eens een GRATIS product uit de Sale-A-Bration flyer.....én maak je kans op een compleet verzorgde workshop voor 4 personen! Tijdens de hele Sale-A-Bration periode verloot ik onder alle bestellingen elke week een compleet verzorgde workshop voor 4 personen!
Je hebt dus 12 keer de kans om heerlijk aan te schuiven en met de nieuwste producten te werken.




http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016%20Occasions%20Catalog/10012015_Occ16_ENG-UK.pdf


http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration%202016/20151005_SAB16_Core_eng-UK.pdf


Natuurlijk krijg je als demonstrator eerder de catalogus, ik ontving mijn exemplaar in Brussel tijden OnStage live!
Tijdens deze gezellige dagen hebben we daar ook gewerkt met nieuwe stempels, ponsen, designer paper en nog veel meer leuke nieuwe maar vooral ook handige producten waaronder de Big Shot Die Brush.
Nu zal je misschien denken, Die Brush, wat moet ik daar nou mee? Ik kan je vertellen...ik wil niet meer zonder! Nooit meer gepruts met kleine stukjes cardstock...hemels.
In het filmpje hieronder zie je hoe de Die Brush werkt en zie je ook gelijk een aantal nieuwe producten voorbij komen uit de nieuwe lente//zomer catalogus.






Bekijk heerlijk op je gemak de nieuwe catalogus en vergeet natuurlijk de Sale-A-Bration flyer niet. Heb je nog geen catalogus en blader je liever door de papieren versie, stuur een mail naar stampinpapercards@gmail.com dan valt deze bij jou op de deurmat!

Heb je je wish list klaar? Stuur ook deze door naar stampinpapercards@gmail.com en wie weet maak jij kans op een leuke gratis workshop!


Een mooie eerste SAB dag allemaal!
Groetjes Ilse




Geen opmerkingen:

Een reactie posten