donderdag 14 juli 2016

2 x watercolor

Het is zomer...al zou je dat niet zo zeggen qua zomerse temperaturen...des te meer zin krijg ik om zomerse kaarten en projecten te maken!

Gisteren heb ik de workshops watercolor  gegeven en wat is er nog leuker dan met inkt en water te mogen spelen...ik vind het heerlijk en het geeft ook elke keer weer dat bekende ohh en ahhh gevoel omdat geen één kaart hetzelfde kan worden.


Wat hebben we gemaakt?

Om iedereen te laten ervaren wat je allemaal voor leuks kan maken met markers, spritzers, inkt en water heb ik gekozen om twee verschillende technieken te laten zien.


 Dit was de eerste kaart die we hebben gemaakt...met de super leuke ananas!

Voor het gemak hek ik na even wikken en wegen mijn stempel toch maar doormidden geknipt om het stempelen makkelijker te maken.

Tijdens een regional Stampin'Up! bijeenkomst liet Charlotte tijdens een demonstratie zien dat ook zij haar stempels zo heeft geknipt zodat zij er makkelijk mee kon werken.
Dat was voor mij de beste tip van de dag en sindsdien....alles wat makkelijker is maak ik "Ilse Proof" en heb ik eigenlijk nu 2 stempels in plaats van 1 hahaha!






Hier zie je alles wat we bij deze ananas kaart hebben gebruikt...zelfs de verpakking van de thee paste binnen het kleuren thema!




Spelen met inkt en je Stampin'Up! Markers!

Sinds we allemaal fan zijn geworden van watercolor en kleuren gaan we massaal los en zie ik de mooiste creaties voorbij komen.
Naast de inktpads kan je ook de markers gebruiken bij deze techniek, zorg wel dat je aquarel papier gebruikt zodat je rijkelijk met water kunt werken.

Deze kaart hebben we gemaakt met de markers....hij is zomers ZOET geworden, HEER-LIJK!













Zoals je ziet zit er ook iets glitter her en der. Die maak je met de Wink of Stella pen en spetter je met behulp van de dop en de kwast druppels op je kaart.


 
Ook bij deze kaart komt de ananas terug, ik eet, slaap, drink en stempel de laatste weken alleen maar ANANAS! Ben er gek op en in een hand om draai  tover je de meest tropische projecten....heel leuk om zo je eigen vakantiekaarten te maken!



Voor iedereen een fijne zomerse dag en heerlijk stempelen...
Groetjes Ilse Roos















Geen opmerkingen:

Een reactie posten